{metadescription}
ФОТО: Coca-Cola компаниясынан алкогольді сусындар

ФОТО: Coca-Cola компаниясынан алкогольді сусындар

Жапония – Coca Cola өнімдерін тексеруден, тестілеуден өткізетін бірегей орын. Бұл мекенде жылына 100-ге жуық азық түрлері сынақтан өтеді. Соның ішінен, әлемдік нарыққа тек ондаған түрі ғана жол тартады.

Coca-Cola дәл осы алкогольді сусындар шығару жайлы жоспарын алғаш рет 2017 жылдың наурыз айында хабарлаған.

Forbes журналының рейтингі бойынша 2018 жылдың ең қымбат брендтерінің арасындағы Coca-Cola компаниясы биыл алғаш рет алкогольді сусын шығарды. Lemon-Do деп аталатын ароматты газдалған сусын тек Жапонияда сатылымға шыққан. Бұл жайында компанияның жеке сайтында хабарланды.

Жапонияның Кюсю аралдарындағы дүкен сөрелеріне шыққан Lemon-Do өнімі 3 түрлі пайыздық алкоголь көрсеткішімен сатылып жатыр. 3%, 5% және 7%-дық деңгеймен тұтынушыларға жол тартқан сусынның ыдысы – 350 мл көлемде. Бағасы – $1.4 доллар. Компания бұл өнімді Күн шығыс елінің тек Кюсю аралдарында ғана сатылымға шығарып отыр. Ал, әлемдік нарыққа енгізуге асығыстық жоқ екенін айтты.

 

ЖӘНЕ ҚАРАҢЫЗ

Кеше

Серіктестер жаңалықтары

Загрузка...
Қазір эфирде