ТВ жарнама берушілер үшін
GRP бойынша жарнама материалдарын КТК эфирінде орналастырудың прайс-парақшасы
Бұл прайс-парақша 2019 жылы 10 ақпаннан бастап 2019 жылдың 31 тамызға дейінгі кезеңде жасалатын 2019 жылы жарнамалық келісімшарттар үшін жарамды. Бағасы ҚҚС қоспағанда теңгемен көрсетілген (ҚҚС мөлшерлемесі - ҚР заңнамасына сәйкес). Бағасы 1 GRP спот үшін 30 секунд хронометражымен 18+ аудиториясына kazakhstan urban NET ppm panel TNS Gallup Media
Қосымша ақпарат алу үшін байланыс тел/факс: +7 (727) 258-36-77
1. Орналастыру түрі бойынша базалық құнының кестесі*
Орналастыру түрі | Есеп айырысу бірлігі | NET бағасы, KZT |
Прайм-коэффициенті(18:00-ден 24:00-ге дейін) |
белгіленген | 1 GRP | 185500 | 1,25 |
құбылмалы | 1 GRP | 141500 | 1,25 |
*Алматылық блоктарға орналастыруда базалық құнына 0,5 коэффициенті қолданылады 0,5.
2. Маусымдық коэффициенттер кестесі
Айы |
Жеңілдік көлемі/ үстемелер |
Айлары |
Жеңілдік көлемі / үстемелер |
қаңтар |
-10% |
шілде |
0% |
ақпан |
-10% |
тамыз |
0% |
наурыз |
+10% |
қыркүйек |
+15% |
сәуір |
+10% |
қазан |
+20% |
мамыр |
+10% |
қараша |
+20% |
маусым |
0% |
желтоқсан |
+15% |
3. Жеңілдіктер жүйесі (жеңілдіктер дәйекті алып тастау арқылы есептеледі)
3.1. Жарнама берушілердің бюджетіне жаппай жеңілдік (калькулятор)
NET Бюджетіне, KZT |
Жеңілдіктер мөлшері |
NET Бюджетіне, KZT |
Жеңілдіктер мөлшері |
||
от |
до |
от |
до |
||
4 400 000 |
5 299 999,99 |
-1,0% |
93 800 000 |
113 299 999,99 |
-41,5% |
5 300 000 |
6 399 999,99 |
-3,5% |
113 300 000 |
142 099 999,99 |
-44,0% |
6 400 000 |
8 099 999,99 |
-6,0% |
142 100 000 |
171 599 999,99 |
-47,0% |
8 100 000 |
10 499 999,99 |
-9,0% |
171 600 000 |
199 599 999,99 |
-49,5% |
10 500 000 |
14 199 999,99 |
-12,5% |
199 600 000 |
207 299 999,99 |
-51,5% |
14 200 000 |
17 799 999,99 |
-16,5% |
207 300 000 |
269 999 999,99 |
-52,0% |
17 800 000 |
21 499 999,99 |
-19,5% |
270 000 000 |
302 399 999,99 |
-55,5% |
21 500 000 |
25 999 999,99 |
-22,0% |
302 400 000 |
338 699 999,99 |
-57,0% |
26 000 000 |
29 099 999,99 |
-24,5% |
338 700 000 |
365 199 999,99 |
-58,5% |
29 100 000 |
35 099 999,99 |
-26,0% |
365 200 000 |
408 999 999,99 |
-59,5% |
35 100 000 |
40 899 999,99 |
-28,5% |
409 000 000 |
441 099 999,99 |
-61,0% |
40 900 000 |
45 799 999,99 |
-30,5% |
441 100 000 |
475 699 999,99 |
-62,0% |
45 800 000 |
57 399 999,99 |
-32,0% |
475 700 000 |
513 099 999,99 |
-63,0% |
57 400 000 |
69 299 999,99 |
-35,0% |
513 100 000 |
532 799 999,99 |
-64,0% |
69 300 000 | 93 799 999,99 | -37,5% | 532 800 000 | 999 999 999 999,99 | -64,5% |
3.2. Алдын-ала төлеу үшін жеңілдіктер
Адын-ала төлеу түрі |
Кезең |
Жеңілдік көлемі |
тоқсан сайын |
1 транш 3-4 айға |
-7% |
жартыжылдық |
1 транш 5-6 айға |
-15% |
жылдық |
1 транш 10 ай және одан да көп |
-20% |
3.3. Телеарнада бұрын орналастырмаған жарнама берушіге жеңілдік ("жаңа клиент үшін") - 5%. Жеңілдік келісімшарттың жұмыс істеу мерзімінде жарамды.
3.4. Агенттік комиссия -15%
3.5. Медиа-сплит үшін жеңілдік -1% до -17% өзгеріп отырады (калькулятор)
4. Үстемелер жүйесі (1 GRP бағасына қолданылады)
4.1. Орналастырудың белгіленген және құбылмалы түріне арналған үстемелер жүйесі
- блокта бәсекелестер жоқ болғандағы үстеме көлемі + 15%
- бір блокта бір брендтің екі жарнамалық ролигін орналастырудағы кепілдендірілген үстеме көлемі + 10%
- роликте екінші жарнама берушіні ескерткені үшін үстеме көлемі ("қосарлы бренд") + 50%
- 18+ бөлек аудиторияға телеарнаның жарнамалық мүмкіндіктерін сату үшін үстеме көлемі (TRP), + 15%
4.2. Орналастырудың белгіленген түріне үстеме жүйесі
- жарнамалық блокта бірінші және / немесе соңғы орында жайғастыру үшін үстеме көлемі + 10%
- жарнамалық блокта екіншіден соңғысының алдына жайғастыру үшін үстеме көлемі + 5%
4.3. Орналастырудың құбылмалы түріне үстемелер жүйесі
- жарнамалық блокта спотты бірінші және/немесе соңында жайғастыруға үстеменің көлемі + 20%
- жарнамалық блокта екіншіден соңғысының алдына жайғастыру үшін үстеме көлемі + 10%
5. Ескерту:
5.1. Өтінішті TV Media Calculator толтырғанда жарнама беруші бюджетіінің есебінен көлемді жеңілдіктің мөлшері арифметикалық жолмен жүзге дейін ықшамдалынып есептелінеді.
5.2. Орналастырудың белгіленген және құбылмалы түрінің бағасы есеп беру кезеңінде болжамды немесе нақты блоктық рейтингтер негізінде есептеледі. Нақты деректерді жабу арқылы келісімшарттың түрін таңдау тек 3 айлық немесе одан кейінгі кезеңде мүмкін болады.
5.3. Болжамды рейтингтер негізінде есептеуді таңдау кезінде, орналастыру құнының есепке алынуы 15% дәлсіздікпен жүзеге асырылады.
5.4. Орналастыру бағасын есептеу боктардың тек болжамдық рейтингісіне байланысты тек қана ұзақтығы 3 апталық (1), келісімшарт үш айдан кем емес (2), орналастыруды соңғы айында (3) жүзеге асырылады.
5.5. Егер жарнамалық роликтің хронометражы 5 секундтан қем болмаса, онда жарнамалық кампанияның бағасы роликтің хронометражына негізделіп, артық тұсына қарай – беске дейін ықшамдалып есептелінеді.
5.6. Нақты бағалауды есептеу кезінде 0-ден 0,1% аралығындағы мәндер 0,1% тең деп есептеледі.
5.7. Телеарна prime-time (18:00 - 24:00) уақытына орналастыруға қатысты ұсынылған бюджет көлеміне түзету енгізу құқығына ие.
5.8. Қосымша жеңілдіктер мөлшері мен мүмкіндіктер ұсынудың құқығына тек қана Sales House ие.
Телеарнаның жаңалықтар бағдарламаларына сюжеттерді орналастырудың базалық құны
Уақыты | Бағдарлама | Шығу күндері | Демеушілік көрсетуі | Сюжеттің ең үлкен хронометражы (мин.) | 1 ТВ көрсетілім бағасы, теңге | Сюжетті www.ktk.kz сайтында орналастыру бағасы, теңгемен |
Жұмыс күндері | ||||||
19:30 | Жаңалықтар | дс-жм | сюжет | 1,5 | 719 650 | 100 000 |
21:00 | Вечерние Новости | дс-жм | сюжет | 1,5 | 2 086 500 | 325 000 |
- Жеңілдіктер жүйесі
Жеңілдіктер * | ||
1 | NET бюджетіне ** бюджеттік жеңілдіктер | 6 - 20% |
5 000 000 - 7 000 000-ға дейін бюджетіне | 6% | |
7 000 001 - 9 000 000-ға дейін бюджетіне | 7% | |
9 000 001 - 11 000 000-ға дейін бюджетіне | 8% | |
11 000 001 - 13 000 000-ға дейін бюджетіне | 9% | |
13 000 001 - 15 000 000-ға дейін бюджетіне | 10% | |
15 000 001 - 30 000 000-ға дейін бюджетіне | 12% | |
30 000 001 - 50 000 000-ға дейін бюджетіне | 15% | |
50 000 001 - 80 000 000-ға дейін бюджетіне | 18% | |
80 000 001-ден жоғары бюджетіне | 20% | |
2 | тоқсан сайынғы алдын-ала төлем үшін жеңілдік сомасы | 7% |
3 | Агенттік комиссиялықтар | 15% |
- Маусымдық коэффициенттер
Айы |
Жеңілдік көлемі /үстемелер |
қаңтар |
-10% |
ақпан |
-10% |
наурыз |
+10% |
сәуір |
+10% |
мамыр |
+10% |
маусым |
0% |
шілде |
0% |
тамыз |
0% |
қыркүйек |
+15% |
қазан |
+20% |
қараша |
+20% |
желтоқсан |
+20% |
екінші және кейінгі жарнама берушінің есебі үшін сыйлықтың мөлшері («қосарлы брендинг») + 50%
*жеңілдіктер ретімен алу арқылы есептеледі
**Бюджеттік жеңілдік, барлық жеңілдіктерді алдын ала шегеріп тастағаннан кейін, соңғы рет шегеріледі (NET бюджетіне)