{metadescription}

Жарнама мен серіктестік

GRP бойынша жарнама материалдарын КТК эфирінде орналастырудың прайс-парақшасы


Бұл прайс-парақша 2019 жылы 1 қазаннан бастап 2019 жылдың 31 қаңтарына дейінгі кезеңде жасалатын 2019 жылы жарнамалық келісімшарттар үшін жарамды. Бағасы ҚҚС қоспағанда теңгемен көрсетілген (ҚҚС мөлшерлемесі - ҚР заңнамасына сәйкес). Бағасы 1 GRP спот үшін 30 секунд хронометражымен 18+ аудиториясына kazakhstan urban NET ppm panel TNS Gallup Media


Телефон/факс: +7 (727) 258-36-77  


1. Орналастыру түрі бойынша базалық құнының кестесі*    

Орналастыру түрі Есеп айырысу бірлігі NET бағасы, KZT

Прайм-коэффициенті(18:00-ден 24:00-ге дейін)

белгіленген 1 GRP 176 600 1,25
құбылмалы 1 GRP 134 500 1,25

*Алматылық блоктарға орналастыруда базалық құнына 0,5 коэффициенті қолданылады 0,5.


2. Маусымдық коэффициенттер кестесі   

Айы

Жеңілдік көлемі/ үстемелер

Айлары

Жеңілдік көлемі / үстемелер

қаңтар

-10%

шілде

0%

ақпан

-10%

тамыз

0%

наурыз

+10%

қыркүйек

+15%

сәуір

+10%

қазан

+20%

мамыр

+10%

қараша

+20%

маусым

0%

желтоқсан

+15%


3. Жеңілдіктер жүйесі (жеңілдіктер дәйекті алып тастау арқылы есептеледі)

3.1. Жарнама берушілердің бюджетіне жаппай жеңілдік (калькулятор)

NET Бюджетіне, KZT

Жеңілдік көлемі

 NET Бюджетіне, KZT

Жеңілдік көлемі

бастап

от

4 400 000

-1,0%

93 800 000

-41,5%

5 300 000

-3,5%

113 300 000

-44,0%

6 400 000

-6,0%

142 100 000

-47,0%

8 100 000

-9,0%

171 600 000

-49,5%

10 500 000

-12,5%

199 600 000

-51,5%

14 200 000

-16,5%

207 300 000

-52,0%

17 800 000

-19,5%

270 000 000

-55,5%

21 500 000

-22,0%

302 400 000

-57,0%

26 000 000

-24,5%

338 700 000

-58,5%

29 100 000

-26,0%

365 200 000

-59,5%

35 100 000

-28,5%

409 000 000

-61,0%

40 900 000

-30,5%

441 100 000

-62,0%

45 800 000

-32,0%

475 700 000

-63,0%

57 400 000

-35,0%

513 100 000

-64,0%

69 300 000

-37,5%

532 800 000

-64,5%

3.2. Алдын-ала төлеу үшін жеңілдіктер

Адын-ала төлеу түрі

Кезең

Жеңілдік көлемі

тоқсан сайын

1 транш 3-4 айға

-7%

жартыжылдық

1 транш 5-6 айға

-15%

жылдық

1 транш 10 ай және одан да көп

-20%

 

3.3. Телеарнада бұрын орналастырмаған жарнама берушіге жеңілдік ("жаңа клиент үшін") - 5%. Жеңілдік келісімшарттың жұмыс істеу мерзімінде жарамды. 
3.4. Агенттік комиссияның -8% – -24% өзгеріп отырады (калькулятор)

3.5. Медиа-сплит үшін жеңілдік -1% до -17% өзгеріп отырады (калькулятор)


4. Үстемелер жүйесі (1 GRP бағасына қолданылады)

4.1. Орналастырудың белгіленген және құбылмалы түріне арналған үстемелер жүйесі

  • блокта бәсекелестер жоқ болғандағы үстеме көлемі + 15%
  • бір блокта бір брендтің екі жарнамалық ролигін орналастырудағы кепілдендірілген үстеме көлемі + 10%
  • роликте екінші жарнама берушіні ескерткені үшін үстеме көлемі ("қосарлы бренд") + 50%
  • 18+ бөлек аудиторияға телеарнаның жарнамалық мүмкіндіктерін сату үшін үстеме көлемі (TRP), + 15%

4.2. Орналастырудың белгіленген түріне үстеме жүйесі

  • жарнамалық блокта бірінші және / немесе соңғы орында жайғастыру үшін үстеме көлемі + 10%
  • жарнамалық блокта екіншіден соңғысының алдына жайғастыру үшін үстеме көлемі + 5%

4.3. Орналастырудың құбылмалы түріне үстемелер жүйесі

  • жарнамалық блокта спотты бірінші және/немесе соңында жайғастыруға үстеменің көлемі + 20%
  • жарнамалық блокта екіншіден соңғысының алдына жайғастыру үшін үстеме көлемі + 10%

5. Ескерту:

5.1. Өтініш толтырғанда жарнама берушінің бюджетіне қомақты жеңілдіктің көлемі арифметикалық жолмен жүзге ықшамдалып есептеледі. 

5.2. Орналастырудың белгіленген және құбылмалы түрінің бағасы есеп беру кезеңінде болжамды немесе нақты блоктық рейтингтер негізінде есептеледі. Нақты деректерді жабу арқылы келісімшарттың түрін таңдау тек 3 айлық немесе одан кейінгі кезеңде мүмкін болады.

5.3. Болжамды рейтингтер негізінде есептеуді таңдау кезінде, орналастыру құнының есепке алынуы 15% дәлсіздікпен жүзеге асырылады.

5.4. Орналастыру бағасын есептеу боктардың тек болжамдық рейтингісіне байланысты тек қана ұзақтығы 3 апталық (1), келісімшарт үш айдан кем емес (2), орналастыруды соңғы айында (3) жүзеге асырылады. 

5.5. Егер жарнамалық роликтің хронометражы 5 секундтан қысқа болмаған жағдайда жарнамалық кампанияның бағасы беске дейін ықшамдалып есептеледі. 

5.6. Нақты бағалауды есептеу кезінде 0-ден 0,1% аралығындағы мәндер 0,1% тең деп есептеледі.

5.7. Телеарна prime-time  (18:00 - 24:00) уақытына орналастыруға қатысты ұсынылған бюджет көлеміне түзету енгізу құқығына ие. 

5.8. Қосымша жеңілдіктер мөлшері мен мүмкіндіктер ұсынудың айрықша құқығына Sales House ие.


Телеарнаның жаңалықтар бағдарламаларына сюжеттерді орналастырудың базалық құны

Уақыты Бағдарлама   Шығу күндері Демеушілік көрсетуі Сюжеттің ең үлкен хронометражы (мин.)  1 ТВ көрсетілім бағасы, теңге Сюжетті www.ktk.kz сайтында орналастыру бағасы, теңге
Жұмыс күндері
19:30 Жаңалықтар дс-жм сюжет 1,5 719 650  100 000 
21:00 Вечерние Новости дс-жм сюжет 1,5 2 086 500  325 000 
  • Жеңілдіктер жүйесі
Жеңілдіктер *
1 NET бюджетіне ** бюджеттік жеңілдіктер 6 - 20%
 5 000 000 - 7 000 000 дейін бюджетіне 6%
 7 000 001 - 9 000 000 дейін бюджетіне 7%
 9 000 001 - 11 000 000 бюджетіне 8%
 11 000 001 - 13 000 000 дейін бюджетіне 9%
 13 000 001 - 15 000 000 дейін бюджетіне  10%
 15 000 001 - 30 000 000 дейін бюджетіне 12%
 30 000 001 - 50 000 000 дейін бюджетіне 15%
 50 000 001 - 80 000 000  дейін бюджетіне 18%
 80 000 001 жоғары бюджетіне 20%
2 тоқсан сайынғы алдын-ала төлем үшін жеңілдік сомасы 7%
3 Агенттік комиссиялықтар  15%
  • ​Маусымдық коэффициенттер

Айы

Жеңілдік көлемі /үстемелер

қаңтар

-10%

ақпан

-10%

наурыз

+10%

сәуір

+10%

мамыр

+10%

маусым

0%

шілде

0%

тамыз

0%

қыркүйек

+15%

қазан

+20%

қараша

+20%

желтоқсан

+20%

екінші және кейінгі жарнама берушінің есебі үшін сыйлықтың мөлшері («қосарлы брендинг») + 50%

*жеңілдіктер ретімен алу арқылы есептеледі

**Бюджеттік жеңілдік, барлық жеңілдіктерді алдын ала шегеріп тастағаннан кейін, соңғы рет шегеріледі (NET бюджетіне)

Кеше

Қазір эфирде
Для просмотра требуется поддержка flash и javascript.