{metadescription}
Диетолог ұйқыға зиянды азық-түліктерді атады

Диетолог ұйқыға зиянды азық-түліктерді атады

Немістің тамақтану сарапшысы Хайдрун Шуберт ұйқы үшін зиянды тағамдарды анықтады.

Бавариялық тұтынушылар орталығының диетологі Хайдрун Шуберт ұйқысыздыққа бірқатар азық-түрлері әсер ететінін айтты. Оның айтуынша, ұйқының бұзылуына қызылмия (солодка) әсер етуі мүмкін. Себебі, оның құрамында су-тұз балансына әсер етіп, қан қысымын жоғарылатып жіберетін глицирризин бар. Бұл өз кезегінде мазасыздықты туындатып, адамның ұзақ уақыт бойы ұйқының қашуына себептеседі.

Белгілі болғандай, шикі көкөністерді тұтыну ұйқыға зиян келтіреді, өйткені олар ас қорыту жүйесін белсендіреді. Сарапшы бұл дененің терең ұйқы фазасына енуіне кедергі келтіретінін атап өтті. Сондай-ақ, ұйқы үшін чили мен зімбір де зиянды. Бұл өнімдер де зат алмасуды жылдамдатады және дене температурасын арттырады.

Тізімде мия да бар. Диетологтың айтуынша, шөпті өсімдікте көп глицирризин қышқылы бар, ол қысымды арттырады және сулы-тұзды теңгерімге әсер етеді. Ұйықтар алдында шоколад жеп, кофе, шай ішсеңіз, ми демалмайды, керісінше күндізгі уақыттағыдай белсенді жұмыс істеп тұрады. Диетологтің сөзінше, ұйқысы жиі бұзылатын адамдар сағат 18.00 немесе 20.00-ден кейін тамақтанбағаны дұрыс. 

ЖӘНЕ ҚАРАҢЫЗ
ЖӘНЕ ОҚЫҢЫЗ

Кеше

Серіктестер жаңалықтары

Загрузка...
Қазір эфирде